بهترین برند لوازم آرایشی در جهان

بهترین برند لوازم آرایشی در جهان

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

بهترین برند لوازم آرایشی در جهان

ما دهه هاست که مفهومی به نام «آرایش» در زندگی خود داریم. تاریخچه این مفهوم به 12000 سال پیش در سرزمین مصر باستان برمی گردد و امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی زنان تبدیل شده است. امروزه صدها برند لوازم آرایشی میلیون‌ها تومان سرمایه‌گذاری می‌کنند و از برندهایی به نام لوازم آرایشی استفاده می‌کنند تا نیاز یک زن را به میل پایان ناپذیر برای زیباتر نشان دهند.
زنان و حتی برخی از مردان مدت زیادی است که زمان قابل توجهی را در مقابل آینه می گذرانند و این امر در آینده ای دور نیز ادامه خواهد داشت. تحقیقات نشان داده است که زنان به طور متوسط ​​15000 دلار در طول عمر خود برای لوازم آرایش و 14 روز به طور متوسط ​​خرج می کنند.

از سرمه در مصر باستان تا سرمه برای آرایش در زمان ملکه الیزابت، شرکت های لوازم آرایشی سعی در تولید انواع مختلفی از این لوازم آرایشی اولیه دارند.

هر خانمی هدف متفاوتی نسبت به آرایش دارد: کسب اعتماد به نفس، جوانتر به نظر رسیدن، خوش اندام به نظر رسیدن، زیبا به نظر رسیدن در چشم دیگران یا جذب آنها. برندی که بتواند به زنان کمک کند تا این نیازها را برآورده کنند، می تواند بسیار امیدوار کننده موفقیت باشد.

حال این سوال پیش می آید که کدام برند لوازم آرایشی برای خانم های امروزی بهترین خواهد بود؟ بر اساس یک تحقیق، این سوال یکی از سوالات متداول در موتور جستجوی گوگل است.

لیستی از بهترین برندهای لوازم آرایشی که امروزه در بازار دیده می شوند را آماده کرده ایم. این لیست شامل 10 مورد است. ما به شما اطمینان می دهیم که محصولات آنها زیبایی طبیعی ستودنی را برای شما به ارمغان می آورد. زیرا این محصولات هرگز در ارزیابی ها و نظرسنجی ها کمتر از 5 ستاره دریافت نکرده اند. پس به دنیای "سوپر مدل ها" خوش آمدید:

1. استی لودر
این شرکت معتبر لوازم آرایشی توسط جوزف و استی لادر در ایالات متحده تاسیس شد. این برند در سراسر جهان به دلیل محصولات منحصر به فرد مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از مو شناخته شده است. همچنین رژلب ها، کرم های زیرساز، عطرها و لوسیون های مرطوب کننده و لاک های ناخن این برند در بین سایر شرکت ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این برند در این صنعت پر از رقبا سخت کار می کند. بعضی از

محصولات برتر استی لادر عبارتند از:

کرم پودر Double Wear Loader کرم پودر
سرم پوستی لودر شب ترمیم پیشرفته
ریمل بلند کننده و حجم دهنده مژه
ادو پرفیوم زنانه لودر مدل Modern Muse می باشد
2. نوتروژن
این غول لوازم آرایشی یکی از قدیمی ترین برندهاست. دفتر مرکزی این شرکت در لس آنجلس، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت توسط امانوئل استولاروف در سال 1930 تاسیس شد. در آن زمان، این شرکت به نام "ناتون" شناخته می شد و برای تامین لوازم آرایش مورد نیاز سالن های هالیوود کار می کرد.

در دهه 1940، ناتون شروع به تولید لوازم آرایشی برای ایالات متحده کرد. امروزه برای بسیاری از مدل ها و افراد مشهور، نوتروژن انتخاب شماره یک است. این برند محصولات مراقبت از پوست و مو با کیفیت بالا ارائه می دهد که تعادل pH پوست شما را حفظ می کند، آن را مرطوب نگه می دارد و به آن سلامت و درخشندگی می بخشد.

برخی از بهترین محصولات Neutrogena در سال 2020 عبارتند از:

محلول آرایش چشم نوتروژنا Deep Cleaner
ژل شستشوی صورت ضد آکنه سری Visible Clear نوتروژنا
اسکراب تمیز کننده عمیق Neutrogena
لوسیون بدن Nutricina Nordic Berry
3. میبیلین
این برند در سال 1915 توسط تام لیل ایجاد شد. او در آن زمان 15 سال داشت. او خواهرش را دید که از مخلوط وازلین و پودر زغال برای تیره کردن مژه هایش استفاده می کند. پس از این مشاهدات، او از شیمی برای تولید محصولات مژه استفاده کرد که بعدها آن را Maybelline نامید. در سال 1971، میبلین ریمل دیگری را معرفی کرد که یکی از قابل توجه ترین و یکی از اولین لوازم آرایشی مدرن چشم بود.

امروزه این برند محصولات خود را در بیش از 120 کشور دنیا به فروش می رساند و همچنین یکی از پیشگامان این صنعت در ارائه محصولاتی مانند رژ لب، لاک ناخن، خط چشم، ریمل، سایه چشم و ... می باشد.

4. مک
این شرکت توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در تورنتو تأسیس شد. توسکان آرایشگر و عکاس بود و آنجلو صاحب سالن بود. این دو به محصولاتی فکر می کردند که بتوانند حرفه، عکاسی، رنگ و لعاب خاصی به کارشان بدهند و جلوه کارشان را بیشتر کنند. به این ترتیب آنها به تولید محصولاتی پرداختند که نیازهای حرفه خود را برآورده می کند و امروزه برند MAC ترکیبی از فرهنگ، زیبایی و مد را ارائه می دهد.

برند MAC محصولات مختلفی را برای مشتریان مختلف طراحی و تولید کرده است. این برند همچنین دارای مشتریان شناخته شده ای مانند لیدی گاگا، ویکتوریا بکهام و لیزا ماری است که محصولات آن را تحسین می کنند و به ارتقای سطح رقابت برند کمک می کنند.

5. L'Oreal: بهترین برند لوازم آرایشی در جهان
این برند در سال 1909 توسط یوجین شولر در فرانسه تأسیس شد و ظاهراً اکنون در صنعت زیبایی در سراسر جهان پیشرو است. محصولات این برند معتبر با هدف ارائه بهترین لوازم آرایشی مردانه و زنانه در حال حاضر در 130 کشور و 5 قاره جهان عرضه می شود.
لورآل معتقد است که بین زیبایی و تنوع رابطه تنگاتنگی وجود دارد. به همین دلیل سعی در تولید لوازم آرایشی متناسب با تنوع مصرف کنندگان خود دارد..

 

 

https://irankhanum.com/shop/cosmetics/




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت : 16:28
بازدید : 345

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: